Isnin, 1 Mac 2010

BILA MEREKA BERTANYA

Beberapa hari yang lepas seorang akan bertanya tentang penternakan burung walet kepada saya. Oleh kerana minat yang mendalam yang ditunjukkan oleh rakan saya ini, dengan besar hati saya menerangkankan serba sedikit tentang industri ini. Banyak yang ditanya dan banyak yang diterang.
Namun kesimpulan akhir yang dapat saya buat adalah;
1. Banyak daripada orang kita yang tidak mempunyai pengetahuan yang
luas dalam bidang ini.
2. Kurang faham tentang selok-belok bisnes ini.
3. Tidak mengetahui potensi bisnes ini secara mendalam.
4. Walaupun berminat masih lambat bertindak.
5. Tidak tahu siapa dan dimana yang boleh dihubungi untuk memulakan
bisnes ini.
6. Terlalu mempercayai momokan daripada orang lain tentang keburukan
bisnes ini.

Kalau anda tiada pengetahuan saya boleh ajar, kalau anda kurang faham saya boleh terang, kalau anda tidak tahu cara saya boleh tunjuk, kalau anda berminat hubungi saya Hj Din: 0195597796
Fikir dan bertindaklah sekarang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan